Oldalak

2015. április 30., csütörtök



A mai verseny (Monor kupa) nagyon eredményes volt!
Masnival indultam A2 miniben. Az első futamunk 1,44 időhibás volt sajnos, de nagyon szép bár a tempó nem volt tökéletes. Azonban 1. helyet szereztünk! :D
Az Open pálya nagyon hosszú volt és nem is volt túl könnyű, nekem mondjuk nagyon tetszettek a technikázós részek. Meleg vol és el is voltunk fáradva, nem vártam sokat de mindent beleadtunk! Meg is lett az eredménye! Egy hibátlan, szép, nagyon jó tempójú futammal 3. helyen végeztünk! Ezzel meglett az A3 is és a Legeredményesebb junior díjat is mi hoztuk el! ♥ :D nagyon köszönjük a szervezőknek, bíróknak és azoknak akik támogattak lélekben. :D Masnikát meg egyszerűen imádom! ♥ ♥

 Erre a futamra nagyon büszke vagyok, igaz elkéstem az olasszal a palló felmenetnél de Masni remekül teljesített a nap végén ilyen hosszú pályán is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése