Oldalak

2015. március 1., vasárnap

Edzések

Először is szeretnék bepótolni pár edzést.

I.
Petránál voltunk edzeni.
Vittük Timit és Drazsit.
A pályát én vittem (bmint pályarajzot) amiről kiderült hogy nem is lefuthatatlan, ugyanis elsőre hibátlanokat sikerült futni...
Az idő szép volt, a kutyák jók és azért mi sem voltunk olyan bénák.

 


De lássuk a videókat!
Masninak ma nagyon jó kedve volt. Hihetetlen mennyit fejlődött az elmúlt években és még mindig csak egyre gyorsul és a szlalomja olyan szépen javul! eddig ilyen beküldést nem nagyon tudtunk csinálni :D

 Aztán megnéztem milyen gyors Dakar           ...       a sebességgel nem nagyon lesz probléma :P :D

Haza már busszal kellett mennünk. Én kutyával még sose buszoztam, így nem volt se szájkosarunk, se kicsi boxunk... szóval Petra kölcsön adott egyet. A sofőr kedves volt nem kért a kutyáknak jegyet, ez azért is volt jó mert persze hogy otthon hagytam a bérletem.
Masnikát nem nagyon viselte meg az utazás, hazafelé már boldogan sétált az új hámjában és pórázával :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése